Vrácení zboží a reklamace

Výměna, vrácení a reklamace zboží 

Pokud jste nezvolili správnou velikost zboží, můžete nás požádat o jeho výměnu. Jestliže zboží jeví známky výrobní závady, nebo je poškozeno, můžete zboží do 14 dnů reklamovat, popřípadě vrátit.

Výměna zboží

Pokud si přejete vyměnit zboží za jiné, kontaktujte nás písemnou formou pro ověření dostupnosti požadovaného zboží na e-mail: info@wexta.czPo zjištění dostupnosti Vámi požadovaného zboží a o možném termínu expedice již vyměněného zboží Vás budeme kontaktovat. Výměna zboží bude provedena ihned po naskladnění vráceného a nepoškozeného zboží, bez jakýchkoliv známek opotřebování. Před odesláním nové zásilky Vás budeme předem informovat.

Vrácení zboží

Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy a nejste se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, ani si ho nepřejete vyměnit, učiňte tak do 14 dnů po dodání zboží. Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy z naší webové stránky a s kopií faktury zašlete na e-mail: info@wexta.czPo obdržení požadovaných podkladů Vás budeme kontaktovat pro upřesnění dalších kroků. Po přijetí vráceného a nepoškozeného zboží, bez jakýchkoliv známek opotřebování, budou Vaše peníze ihned vráceny na Váš účet, nejpozději pak do 14 dní od přijetí zboží.

Reklamace

Pokud se vyskytnou důvody k reklamaci, prosím vyplňte formulář pro uplatnění reklamace - reklamační list z naší webové stránky zašlete spolu s kopií faktury, stručným popisem závady, případně i  doplněním fotografií k lepšímu posouzení, na e-mail: info@wexta.czPo obdržení požadovaných podkladů, Vás budeme bez zbytečných odkladů kontaktovat pro upřesnění dalších kroků. Jestliže si reklamace vyžádá naše odborné posouzení, uděláme vše pro to, aby byla vyřešena v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dní od přijetí reklamovaného zboží.

Dokumenty ke stažení:

   Stáhni PDF dokumentaci

   Stáhni PDF dokumentaci