Jak nakupovat

Jak vyhledat zboží?

  • Pro vyhledání určitého druhu sortimentu použijte naše přehledné menu.
  • Pokud hledáte konkrétní produkt, použijte lištu pro hledání. 

Vybrali jste zboží a chcete nakoupit?

  • Zboží vložte do košíku pomocí tlačítka Koupit.
  • V košíku pak uvidíte, jaké zboží jste si vybrali a můžete jej libovolně upravovat.

Jak vytvořit objednávku?

Přihlášení

  • Nakupovat můžete s registrací, nebo bez registrace.
  • Výhody registrovaných zákazníků najdete v sekci Věrnostní program.
  • Vyplňte všechna políčka označená jako povinná. Pokud nakupujete na firmu nebo si přejete zásilku dodat na jinou adresu, zaškrtněte příslušné políčko a vyplňte požadované údaje.
  • Veškeré Vámi vyplněné údaje slouží pouze pro komunikaci s Vámi a doručení objednaného zboží k Vám. Vaše osobní údaje chráníme - viz Ochrana osobních údajů.

Doprava a platba

  • Dopravu našeho zboží zajišťujeme po celé ČR a SR přepravní službou Toptrans.
  • Zvolte si preferovaný způsob platby.
  • Máte-li slevový certifikát, v tomto kroku zadejte jeho kód.
  • Chcete-li uplatnit nasbírané kredity, uplatněte je v tomto kroku objednávky.

Shrnutí a odeslání Vaší objednávky

  • Před odesláním objednávky máte k dispozici její úplné shrnutí, včetně ceny dopravy. Pokud je vše v pořádku, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku dokončete kliknutím na tlačítko Odeslat. Obratem Vám bude zaslán potvrzovací e-mail o uložení objednávky do systému k jejímu vyřízení.
  • Jak bude probíhat vyřízení Vaší objednávky?
  • Po zpracování objednávky a o jejím dalším průběhu Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
 

Pokud si přejete v objednávce cokoli změnit, částečně stornovat, nebo úplně zrušit, můžete do jejího odeslání volat na číslo +420 608 116 996, nebo nám dát vědět na e-mail objednavky@wexta.cz

Pokud se stane, že jste nezvolili správnou velikost, neváhejte nás kontaktovat. Zboží můžete do 14 dnů bez vysvětlování vrátit, nebo vyměnit za jiné.

Těšíme se na Vaše objednávky.