Jak nakupovat
Jak vyhledat zboží?
- Pro vyhledání určitého druhu sortimentu použijte naše přehledné menu.
- Pokud hledáte konkrétní produkt, použijte lištu pro hledání.
Vybrali jste zboží a chcete nakoupit?
- Zboží vložte do košíku pomocí tlačítka Koupit.
- V košíku pak uvidíte, jaké zboží jste si vybrali a můžete jej libovolně upravovat.
Jak vytvořit objednávku?
Přihlášení
- Nakupovat můžete s registrací, nebo bez registrace.
- Výhody registrovaných zákazníků najdete v sekci Věrnostní program.
- Vyplňte všechna políčka označená jako povinná. Pokud nakupujete na firmu nebo si přejete zásilku dodat na jinou adresu, zaškrtněte příslušné políčko a vyplňte požadované údaje.
- Veškeré Vámi vyplněné údaje slouží pouze pro komunikaci s Vámi a doručení objednaného zboží k Vám. Vaše osobní údaje chráníme - viz Ochrana osobních údajů.
Doprava a platba
- Dopravu našeho zboží zajišťujeme po celé ČR a SR přepravní službou Toptrans.
- Zvolte si preferovaný způsob platby.
- Máte-li slevový certifikát, v tomto kroku zadejte jeho kód.
- Chcete-li uplatnit nasbírané kredity, uplatněte je v tomto kroku objednávky.
Shrnutí a odeslání Vaší objednávky
- Před odesláním objednávky máte k dispozici její úplné shrnutí, včetně ceny dopravy. Pokud je vše v pořádku, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku dokončete kliknutím na tlačítko Odeslat. Obratem Vám bude zaslán potvrzovací e-mail o uložení objednávky do systému k jejímu vyřízení.
- Jak bude probíhat vyřízení Vaší objednávky?
- Po zpracování objednávky a o jejím dalším průběhu Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Pokud si přejete v objednávce cokoli změnit, částečně stornovat, nebo úplně zrušit, můžete do jejího odeslání volat na číslo +420 608 116 996, nebo nám dát vědět na e-mail objednavky@wexta.cz
Pokud se stane, že jste nezvolili správnou velikost, neváhejte nás kontaktovat. Zboží můžete do 14 dnů bez vysvětlování vrátit, nebo vyměnit za jiné.
Těšíme se na Vaše objednávky.